live your life with arms wideopen

... och där började den första dagen av flera med dåligt väder. Hääärligt! Eller inte. Men får väll mysa upp med filmer och grejer de närmaste dagarna. Det låter ju rätt bra. Ska höra av mig till Cicci och få hit henne för att kolla på Patrik 1.5. Hon har tydligen inte sett den och eftersom att jag har den så ska hon få se den med mig har vi bestämt. Så det passar ju bra nu.

Idag har jag varit ute på promenad i lite mer än en timme. Var ute och gick med Idas hund Ayla. Dom skulle vara borta under dagen och då frågade hon om inte jag kunde ta ut hunden på en promenad och eftersom jag känner mig så pass säker med Ayla så var det ju självklart.

På tisdag fyller min älskade mamma år. Vad ska man ge henne då? Det är så himla svårt att hitta på nya saker varje år. Vi får se. Måste nog ta mig in till stan imorgon för att fixa present och lite andra grejer.

Nu ska jag gå upp till mamma och se hur det går med saftkokandet. Ja, ni läste rätt. Hon kokar saft. Haha. Men vi hörs väll någonting. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0