Och jag vet att allt är falskt och bedrägeri men det struntar jag i för vi dansar och du har så mjuka läppar

Hej! Tar en liten paus ifrån biltvättandet. Haha, ja... jag tvättar bilen. Både innuti och utanpå. I natt bär det av till Göteborg. Så under dagen blir det väll mest packning, men jag ska faktiskt hinna med en liten vända till stan med mamma och Rebecka för att förhoppningsvis få med mig ett par skor hem. Mina gladiatorskor från förra sommaren är utslitna och jag kan verkligen inte ha dom längre. Så ett par nya skulle passa finfint! Bara det att jag är så kräsen när det gäller skor. Jaja, vi får se om jag hittar några. Annars får jag väll gå barfota i Göteborg. Haha, nej. Vi hörs innan jag åker. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0