som jag minns det var det lätt, även när jag trillade omkull.

Ciao! Var på Allsång på Skansen i tisdags med Amanda och Linnea, och jag säger bara fyfan. Veronica Maggio var helt sjukt bra. Det går inte att beskriva hur bra hon är live. Andra artister som var där var Erik Amarillo, Sara Varga och något dansband. Erik Amarillo var väll också bra. De andra var... inte så bra. Var alltså på Skansen i stort sett hela dagen. Från tio på förmiddagen till tio på kvällen. Dagen var hur underbar som helst. Verkligen.

Idag ska jag städa och packa lite. Drar ju ner till Göteborg på söndag och då är det skönt att ha allting klart. Ska även in till stan för att fixa nya linser. Och ikväll ska jag gå och se sista Harry Potter filmen med Cicci och Lovisa. Mys! Nej men vi hörs då hörrni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0