like no other

Hej på er! Har haft en mysig och händelserik vecka nere i Göteborg. Kan berätta lite om vad jag gjorde i ett annat inlägg senare eller imorgon. Ska hoppa in i duschen om några minuter och sen vet jag inte vad dagen bjuder på. Vi får se helt enkelt.

Nu är jag ju hemma och nu blir allt som vanligt igen. Iallafall här på bloggen. Annat är det i Norge, och det förmodar jag att alla har hört talats om. Bomben som i fredags sprängdes i Oslo och bara någon timme efter explosionen skedde massakern ute på Utøya. Sist jag kollade på nyheterna var dödsantalet uppe i 92. Det är helt sjukt. Såg på minnesgudstjänsten på tv imorse. Deras statsminister höll tal och när han gjorde det bröt flera ut i gråt. Hans tal var väldigt fint, och sant. Kan inte föreställa mig hur alla i Norge känner just nu men precis som alla andra så går mina tankar till de döda och skadade, men självklart också till deras anhöriga.

Massmördarens egna förklaring - MSN Nyheter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0