älskade, älskade bjärvar

Hej hörni! Fick reda på igår att Cicci läste min blogg... så HEJ CICCI! Kom ganska nyss hem från Vattholma. Grillade och hade mysigt med gamla bjärvlaget. Tränarna fick sina försenade avslutningspresenter. En varsin T-shirt där det står I <3 BJÄRVARNA på framsidan och STORVRETA IBK, DJ 17 2010/2011 på baksidan. Hur snygga som helst. Glada blev dom också. Vi spelade lite kubb, lite plock-i-pin (heter det så?) och vi lekte även hela havet stormar. På den sistnämnda leken tog jag 3:e placeringen. Väldigt stolt eftersom jag tog det på så blodigt allvar. I kubb förlorade dock mitt lag. Men så kan det gå när man inte är världens bästa lag på det. Kvällen var hur bra och hur mysig som helst. Ett perfekt slut på dagen helt enkelt. Minus alla myggor.

Nu ska jag lägga mig i min säng och sätta på någon bra film. Är hur trött som helst. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0