dreams don't turn into dust

Hejsan! Idag har det nog varit den varmaste dagen på länge. Och det skulle ju vara jätte skönt, om jag hade varit ute vill säga. Jag har nästan bara varit inne eftersom jag brände upp mig rejält igår. Var ute och satt på altanen en liten stund bara.

Snart bär det av till Röbo för ett fyspass. Det sista passet innan pausen på ungefär en månad, lite mer. Lade en flaska med vatten i frysen i eftermiddags så den tänkte jag ta med mig. Hur smart är jag inte då? Då är ju vattnet kallt hela kvällen eftersom det är is från början. Haha. Är nästan lite stolt över mig själv.

Nej, nu ska jag gå upp och packa ihop mina saker. Vi hörs då. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0