even the best fall down sometimes even the stars refuse to shine.

Hejsan. Nu går vi in i junimånad och tiden går superfort. Det är verkligen helt sjukt vad snabbt det går. 92:orna tar studenten idag och om 10 dagar är det sommarlov, mitt sista sommarlov. Pappa har fixat 5 st Gothiacup-kort vilket innebär Gothiacup-invigningen, fritt inträde på Liseberg under hela veckan, man åker gratis på alla bussar och spårvagnar m.m. Vi drar ner till Göteborg i sommar och vi tar med oss Frida. Har varit där under de två senaste somrarna, det hör liksom sommaren till. Sen börjar sista året på gymnasiet och fy vad skönt det är. Då är det bara att börja räkna ner. Längtar efter att få slippa Fyris och börja plugga antingen här i Uppsala eller i Gävle.

Har nyss duschat och gjort mig i ordning. Har träning i hall ikväll. Äntligen! Fast det är bara en engångsgrej nu ikväll. Får se hur mycket jag kan vara med pga knäet. Har fortfarande inte fått någon ortopedtid. Går lite väl segt det där tycker jag...

Nej, nu ska jag slänga på mig ett par strumpor och kanske gå upp och göra en smoothie. Tror det får bli så. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0