eye to eye, cheek to cheek. side by side you were sleeping next to me

Riktigt sommarväder nu hörni! Ja, iallafall om man bor i Sverige... då är man ju van. Har nyss duschat och satt på mig träningskläder. Ska dra iväg till Röbo om någon timme där onsdagsfysen väntar.

Vad har hänt idag då? Jag har städat och rensat några kökslådor till mamma. Eftersom jag inte fick tag på något sommarjobb i sommar så fixar jag lite här hemma och tjänar extrapengar på det sättet. Annars har det faktiskt inte hänt så mycket annat. Hoppas på att morgondagen blir bättre. Och roligare. Nu ska jag gå och sätta på mig ett par strumpor och packa ihop mina grejer. Vi hörs då.


Här var det turkisk sommar! 40-50 grader varje dag.
Bilden är några år gammal, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0