hjärtat ville fram och tillbaks

Hejsan! Kom nyss in från att ha legat i solen ett tag. Var väldigt skönt kan jag säga. Innan det så rensade jag ur min garderob. Kan inte fatta att så mycket kläder fick plats i min lilla garderob. Nu är iallafall ungefär hälften av det kastat och det känns bra. Ska ju flytta ner i källaren om någon månad och då ska pappa bygga en Walk-in-closet i mitt rum. Hur lycklig? Ni kan ju bara tänka er.

Annars då? Sommarlov nu ju! I sommar ska jag verkligen bara ta det lugnt. Ha mysiga grillkvällar med kompisar, sola, bada, åka till Göteborg och bara njuta av mitt sista sommarlov. Hur bra låter inte det liksom? Har redan planer inför midsommar också. Det kan bli en superkväll. Det ska bli en superkväll.

Nu ska jag titta runt på lite tapeter på nätet. Får se om jag hittar någon fin. Vi hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0