lördagen den tjugofemte juni

Hej! Jag är på superbra humör nu. Allt på grund av ett litet mail från en gammal tränare.

Gårdagen vart superlyckad. Spenderade dagen/kvällen/natten ute i Vattholma hos Lovisa. Vi åt god mat, drack gott, pratade och hade det allmänt mysigt. Vi planerade även lite inför nyår... haha. Tidiga, javisst.

Jag och Ida skulle iallafall ta halv två tåget hem, men när vi kom till stationen var alla tåg inställda och ersättningsbussarna ville inte gå in i Vattholma. Så vi satt där i nästan två timmar och väntade och väntade. Tillsammans med mycket annat folk. Vi försökte få tag på en taxi men alla bilar var ute på uppdrag i Uppsala. Så vi bestämde oss tillslut för att gå tillbaka till Lovisa och Cicci för att höra om de hade någon sovplats till oss att erbjuda. Men precis när vi skulle gå iväg så ringde Idas pappa och sa att han hade fixat en taxi som skulle komma om en kvart. Jag tror aldrig att jag har varit så lycklig i hela mitt liv. Okej, där överdriver jag lite. Men jag började nästan gråta, så skönt var det att få komma in i taxibilen sen. Och inte blev det sämre av att chauffören var världens trevligaste man. Så kändes det då iallafall. Jag kom hem till min underbara säng vid tre - halv fyra i natt. Så trött, det är jag ju nu.

Ska inte göra någonting alls ikväll. Bara ta det lugnt och mysa framför tv:n. Men en dusch, det tänkte jag iallafall kosta på mig. Haha. Imorgon åker jag, Rebecka och mamma till Bredsand i Enköping. Vi ska sola och bada då det tydligen ska bli superfint väder. Vi hörs då hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0