om jag ska älska så ska jag ha tid att älska fritt. om jag ska falla så ska jag ha tid att falla fritt.

Smärta! Jag har så himla ont i ryggen. Vet inte vad jag ska ta mig till. Eller okej, där överdrev jag lite. Men ont, det har jag verkligen! Det är precis under revbenen på ryggen, om ni fattar. Knaprar ipren men inte hjälper det inte. Blir bara dåsig och trött. Jobbigt jobbigt.

Vaknade vid tolv, åt frukost och duschade. Nu väntar jag på mormor och morfar som ska komma hit. Kan knappt röra mig ordenligt så jag stannar bara hemma hela dagen. Knäpper väll på någon film och lägger mig i sängen eller soffan. Kan ju vara mysigt det också.

Nej, nu kommer M&M. Vi hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0