om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen

Hej! Ännu en regnig dag? Eller det regnar inte, men dåligt väder är det iallafall. Första dagen på länge som man behöver ha jeans. Ska in till stan om ett tag med familjen. Jag måste ha en ny bikini och så ska jag kolla på lite andra grejer. Väntar bara på att Rebecka ska komma hem från sitt sommarjobb.

Gårdagens fys var för förjävlig rent ut sagt. Inte fysiskt jobbigt, men det regnade hur mycket som helst. Jag (och Linnea) gick ett varv i spåret och sen fick jag stå och kolla på när de andra körde intervaller i spöregn. Ni kan ju gissa om jag blev blöt! Våran tränare var så snäll så hon släppte hem oss lite tidigare och det var hur skönt som helst att komma innanför dörren sen. Stog i duschen hur länge som helst!

Nu ska jag gå och sätta upp håret. Vi hörs kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0