on the edge

Hola! Sitter nere i källaren och är hur trött som helst. Gick upp för ungefär två timmar sen, men man kan inte riktigt säga att jag har vaknat än. Ska strax gå ut och lägga mig i solen. Kanske somnar där, det skulle ju vara lite skönt faktiskt. Ikväll är det fysträning här i Storvreta så ska väll upp och träna lite. Men mitt knä har kännits (?) värre de senaste dagarna. Inte kul alls så vi får se hur det går. Hoppas verkligen på att ortopeden ringer om tid snart. Jag ska få vänta i max tre månader, så det troligaste är väll att jag får en tid i början på hösten. Hur segt som helst. Usch.

Nej, nu ska jag sätta upp håret i en knut och dra på mig bikinin. Gör nog i ordning en sallad och tar med mig ut som lunch också. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0