sometimes it takes a stranger to help you see the world outside

Hallå! Har fortfarande riktigt ont i ryggen så det blir ingen fys för mig ikväll. Ska istället ut och ta en vända i Storvreta med Cicci. För att känna hur ryggen känns liksom. Vi ska även smida de sista planerna inför midsommar.

Vad har hänt idag då? Inte ett dugg. Har bara legat i soffan och tittat på film. Det behövdes kan jag säga. Imorgon tar jag med mig Cicci till stan. Jag har en tid bokad på ett ställe och sen ska jag kolla om jag hittar något att ha på mig till på fredag. Så det blir nog säkert bra.

Men nu ska jag faktiskt äta lite glass och sen sätta på mig en tröja och möta upp Cicci. Vi hörs då hörni!

(via dulce-melodia)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0