The days when you're feeling weak are the days that you're the strongest. 'Cause thats when you get through the hard times.

Hej. Fint väder va? Regnet verkar aldrig ta slut. Börjar bli lite trött på det här nu. Okej, ta bort lite. Börjar bli trött på det här nu. Jag vill kunna ligga ute i solen och bada och greja. Men inte går det nu heller. Nejdå. Negativ tjej, haha.

Ska faktiskt städa hela huset nu hade jag tänkt. För att överraska mamma lite. Och för att jag faktiskt inte har någonting annat för mig. Fast kanske ska äta lunch först? Vet bara inte vad. Äsch, vi får se hur det blir. Ikväll ska jag iallafall försöka få med mamma in till Gränby medan Rebecka tränar. Jag vill ha någonting att ha på på midsommar, alltså imorgon. Ska hem till en kompis och grilla om det blir fint väder. Sen vet jag inte vad det blir av kvällen. Men det blir säkert bra när det är klart.

Nu ska jag hämta högtalarna till datorn och sätta igång musiken och hoppas på att jag blir klar med städningen innan mamma kommer hem. Vi hörs då!


Bjärvarnas sista lagbild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0