love the heart that hurt you but never hurt the heart that loves you

Hej på er! Ännu en uppdatering från skolan. Tredje dagen i rad. Känns rätt bra att jag lägger tid på bloggen och facebook istället för det skolarbete jag egentligen ska göra. Eller inte. Borde verkligen sätta igång med en uppsats nu. Men har ingen lust. Har Biologi-Breddning till halv två, där vi skriver uppsatsen. Sen är det svenska och där ska vi fortsätta med CV:n och personliga brev. Efter svenskan slutar vi och det är runt 14.30. Så himla skönt!

Ikväll ska jag med familjen till Heby för att Rebecka spelar match. Det var länge sen jag såg henne spela, så det blir lite kul. Annars var det väll inte så mycket mer jag hade att säga. Ska sluta nu innan jag börjar svamla. Har nog redan gjort det. Haha. Nej, men vi hörs då. Puss!


Ni får en gammal bild på mig och min fina vän Ida. Tjejen är grym!
(Saknar förresten mitt blonda hår lite... kanske till sommaren...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0