du säger; jag ska aldrig lämna dig. du ska aldrig någonsin se mig gå

Hallå! Sitter och sjunger med i lite musik och det kan jag lova er, att det låter inte vackert. Har ingenting annat att göra. Ska snart iväg på träning, om en timme ungefär. Ska träna för första gången på ca 3 veckor. Eller träna är väll att ta i, men jag ska vara med och skjuta lite och säkert vara med lite på någon passningsövning också. Vi får se hur mycket knäet pallar. Har haft ondare idag än vad jag någonsin haft, så jag bör nog kolla upp det. Bara det att jag inte har tid för det just nu. Snyggt med bandage till vita strumpor va? Ska nog gå upp och packa ner alla grejer nu. Så vi hörs väll imorgon eller något. Puss då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0