i did it for me

Hallå! Haft en bra dag? Det har jag haft. Typ. Startade med ett 4 timmars slutprov eller nationellt prov (kalla det vad ni vill) i Matte B. Hur det gick? Jag tänker inte yttra mig om det då jag inte vill skapa några förhoppningar eller bli orolig. Så ska låta det vara osagt. Sen hade vi en timmes lunch och sen jobbade vi med CV på svenskan. Kom hem vid tre och kollade på OC och har nyss ätit. Nu sitter jag här nere i källaren och lyssnar på musik bara. As skönt att bara stänga av allt och lyssna på musik. Ska iväg till allianshallen lite senare för att titta på en div1 match som Sten Stures damer spelar. Kan bli lite kul. Sen imorgon är det äntligen sovmorgon! Kommer kunna sova till klockan 9! Och det tänker jag definitivt utnyttja. Berättade jag förresten att jag försov mig igår för första gången på jag vet inte hur länge, första gången det händer omedvetet under gymnasiet iallafall. Ingen större skada skedd dock. Brukar gå upp 06.30 men igår vaknade jag vid 07.10 och tyckte att det var väldigt ljust ute. Kollade på mobilen och insåg att jag hade 20 minuter på mig att duscha, sminka mig och klä på mig osv.

Nu ska jag iallafall gå och sätta på mig något skapligt och vänta på att pappa och mamma ska bli klara så att vi kan åka och hämta Rebecka och Frida i Vattholma där de tränar, för att senare åka till innebandymatchen. Vi hörs säkert imorgon. Af Wiedersen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0