i tell you: dance

Hej på er! Sitter i köket och pluggar matte. Har slutprov/nationellt prov i matte B imorgon. Not fun, not fun at all. Men det måste ju göras... ännu en kurs som är avklarad, ännu ett steg närmare studenten.

På tal på steg och så. Min syster som är född 1995, alltså årets väljare inför gymnasiet, sökte in till Celsiusskolan - ELIT. Hon spelar i Storvretas damlag och är väldigt duktig på just innebandy. Hon gick på en uttagning och fick beskedet att hon hamnade som reserv. Igår ringde han som har hand om elitsatsningarna och berättade för Rebecka att hon fått reservplatsen. Hon har alltså sen igår gått och valt mellan Celsius - Elit eller Profil. Idag valde hon. Elit. Jag är så stolt över dig Rebecka. Kom ihåg det. Det kommer jag alltid vara, oavsett vad.

Nu ska jag fortsätta med den supertråkiga matten. Hoppas ni får en roligare kväll än vad jag kommer ha, ska i och för sig iväg till träningen och titta men ändå. See ya'll! Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0