man down

Tjena! Sitter nere i källaren och borde väll egentligen plugga på Naturkunskapen då jag har prov imorgon meeeen jag har alla papper och boken kvar i skolan. Så duktig är jag. Tänkte därför ägna lite tid här nere istället. Känner att jag vill byta ut headern, börjar bli lite tråkig nu. Så det ska jag nog göra en stund innan mamma kommer hem och vi beger oss in till stan. Någonstans innan hon kommer hem så måste jag hinna med en dusch också, mitt hår är helt konstigt eftersom det har blåst hela dagen. Ligger åt håll som inte ens borde finnas. Lämnar en bild med mössa, och det mina vänner, det är inte alltför vanligt. Jag brukar alltid ha lugg då jag trivs bäst med det, hatar att ha snedlugg (har inte haft det sen jag var 12) eller ännu värre - mittbena. Det är snyggt på andra men jag trivs inte i det. Enjoy this. Ni får skratta. Det gör jag. Ser sjuk ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0