me for you. you for me

Hola! Sitter nere i källaren nu. Kallt? Ja! Helt tvärtemot mitt rum där uppe. Helt kok-hett, jag lovar.

Vad har jag sysselsatt mig med under mina två dagar som sjuk då? Jo, film. Film, film, film och lite mer film. Passande nog så köpte jag SAW-boxen i söndags så jag har sett 1:an och 2:an av dem. Sen har jag även tittat på en rad olika disneyfilmer. Dumbo, Lejonkungen, Lady & Lufsen, Pinoccio, Askungen, Djungelboken... you name it. Åh, just det. Tittade även på Sex and the City idag. Kändes som att det behövdes för att jämna ut det barnsliga lite... Anyway... Nu ska jag gå och hyffsa till mig lite innan träningen. Behövs verkligen. Puss på er!

Ni får lite fina bilder också. Inga seriösa. Just so you know. Bilderna längst ner... sjuk var det ja! Ser även att jag behöver klippa till luggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0