You can not live your life for other people. You have got to do what is right for you, even if it hurts some people you love.

Hej på er! Sitter i skolan och har håltimme till halv ett, har haft det sen tio. Kul? Nej, men rätt skönt. Kan försöka hinna i kapp med lite som jag ligger efter i. Typ några uppsatser och så. Efter skolan har jag bestämt att jag ska hem och sova någon timme innan jag ska iväg på träning. Ska inte träna pga. mitt knä som är cp men ska kolla iallafall. Är trött som en gnu nu (haha va?). Jag tror jag dör. På riktigt. Jag brukar ju sova vid nio, halv tio men igår kom jag inte i säng förns klockan elva (!!!). Hade panik innan jag somnade och det är inte kul. Känner att jag bör ta tag i det där på allvar någon gång snart. Det ska inte behöva vara så, inte enligt mig alltså. Att jag får panikkänslor om jag inte ligger i sängen vid nio. Vet inte hur jag ska göra bara.

Storvretas herrlag vann förresten sin tredje match mot Caperiotäby igår kväll och det betyder 3-0 i matcher och det betyder i sin tur att Storvreta är vidare till semifinal. Ett bra slut på en bra kväll.

Nu ska jag titta vidare lite. Vi hörs. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0