but these storys don't mean anything when you've got no one to tell them to. it's true.

Fredag den 13:e... otur alltså. Har väll inte haft jätte mycket otur men slagit sönder ett glas, det har jag. Hade en lektion i skolan och då var SYV:en där och berättade om yrkesgrejer och andra saker. Var med lite halvt sådär kan man säga. Var, och är fortfarande, så himla trött. Nu måste jag komma på någonting fint att överraska min syster med eftersom hon har namnsdag idag. Kan ärligt säga att jag helt hade glömt bort det. Oops.

Hoppas på att du inte tar det allt för hårt älskade lillasyster. För du vet att jag älskar dig oändligt mycket ändå och det finns ingen som har en bättre lillasyster än vad jag har och ingen som är stoltare över dig än vad jag är 


Fina, lilla lillasyster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0