could we fix you if you broke?

Hej! Har varit ledig från skolan idag eftersom nästan alla skolor i Uppsala har studiedag. Så det har varit hur skönt som helst. Känner mig verkligen helt slutkörd av skolan för nuläget. Nästan gråtfärdig. Prov, uppsatser, analysuppgifter, nationella prov... det är bara för mycket i mitt huvud. Men får försöka ge allt nu de sista veckorna innan det är sommarlov.

Annars då? Annars händer inte speciellt mycket nu. Sitter och lyssnar på musik och ska käka om en stund. Sen ska jag färga håret. Har liksom inte haft lusten eller tiden att göra det under veckan som gått. Men nu ska det bli av, det behövs ju verkligen. Ska avsluta detta nu. Vi hörs säkert imorgon eller någonting. Vad vet jag. Hejdå!

we heart it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0