finns det en så finns det flera

Hej på er! Vilket sommarväder, eller hur? Hur skönt som helst. Lite segt dock att sitta på bussen (läs: bastun) hem från skolan. Över 100 grader, seriöst. Eller okej, inte seriöst men nästan så. Hade bara två lektioner i skolan idag iallafall. Spanska och engelska. Fick tillbaka nationella provet i spanska som vi hade förra veckan, hörförståelse. Blev ett VG på det. Ingen i klassen fick MVG. Var faktiskt riktigt svårt. Och inte blev det lättare av att byggarbetarna hamrade och lyssnade på musik. Efter lunch åkte vi buss ut till Hammarskog där det var orientering för alla 2:or. Jag fick agera väskvaktare pga. mitt knä. Men det gick bra det också. Fick lite färg eftersom jag fick sitta ute i solen. Så det var skönt. Slutade runt kvart i tre. Nu tänkte jag titta vidare lite här på datorn. Vi hörs kanske senare. Puss då!



Brandi Carlile – The Story


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0