Hey Mr. Tambourine man, play a song for me. I'm not sleepy and there is no place I'm going to.

Hejsan! Hur mås det? Här är det helt okej asså. Förutom mitt knä som inte har blivit ett dugg bättre än. Väntar fortfarande på att min läkare ska ringa men hon verkar inte göra det. Har hon inte hört av sig innan veckan är slut ringer jag henne eller så blir det en vända till akuten. Vi får se hur det blir.

I skolan idag så var vi som inte var med på simningen sist på Fyrishov. Simmade klädsim, 1000 meter. Hur drygt var inte det då? Helt tungt och kläderna vred sig och usch, blev jätte irriterad. Efter den kilometern var det skönt att få ta av sig de blöta understället och ha på sig vanlig bikini kan jag säga. Gjorde lite livräddning och dök lite. Efter det hade vi biologi breddning som vi fick skynda oss till och efter den lektionen hade vi nationellt prov i spanska. Vilket jag helt hade glömt. Men tror det gick rätt okej ändå.

Nu ska jag läsa igenom lite engelska. Vi hörs då! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0