I take a risk, take a chance, make a change and breakaway

Hallå! Kom nyss hem från sjukhuset där jag var och röntgade knäet. För första gången gick det riktigt snabbt faktiskt. Det hela gick på ca 15 minuter. Rekord. Efter det stannade vi och handlade lite och snart ska vi äta middag. Efter det ska jag nog bara lägga mig i soffan. Är hur trött som helst. Helt sinnes. Har ont i fötterna och spänningshuvudvärk har jag också. Inte kul.

Imorgon är det skola igen, men på eftermiddagen ska vi ut till Hammarskog och orientera. Jag kan ju inte vara med men ska med ändå för att vara funktionär eller vad det nu var min idrottslärare sa att jag skulle vara. Vi får se hur det går. Haha. Nej men nu ska jag stänga ner här och gå och äta. Vi hörs kanske senare. Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0