slaget 2011

Hej! Idag var det Slaget. En skolkamp mellan de två största skolorna i Uppsala, alltså mellan min skola (Fyrisskolan) och Rosendal. Dagen har inneburit en massa matcher i olika sporter och mycket skrik från oss i hejarklacken. Alltså hela Fyris. Nästan. Dagen slutade iallafall surt med förlust då Rosendal vann med 15 ynka poäng. Kampen mellan publiken slutade oavgjord. Vad har jag då fått med mig ifrån den här, ganska så långa, dagen? Jo: en hes röst, en ny och fin Fyrisströja och en jobbig huvudvärk. Värt. Eller inte. Blir därför ingen träning för mig ikväll utan jag ska istället krypa ner under täcket och försöka sova bort huvudvärken. Önska mig lycka till. Nu ska jag avsluta det här innan det blir för jobbigt att läsa. Vi hörs då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0