do you know what's worth fighting for, when it's not worth dying for?

Hej! Har nyss kommit hem från farmor och Gävle. Har varit där med pappa över dagen och hjälpt henne med lite saker. Hade bara en lektion i skolan eftersom en lärare var sjuk, en lektion var frivillig och den sista skippade jag. Hur skönt? Sen är det bara morgondagen kvar på den här veckan. Lediga på onsdag eftersom 92:orna tar studenten och torsdag + fredag vet jag inte varför vi är lediga. På fredag blir det iallfall Stockholm med mamma, Becka och mormor. Lite mysigt sådär. Nu ska jag sätta på mig träningskläder och sen kila upp till spåret så småning om. Där väntar en jobbig fysträning. Får se hur det går. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0