you're beauty is beyond compare

Hej! Sitter nere i källaren och har precis låst upp min mailadress. På något konsigt vänster hade den tydligen spärrats. Varför vet jag inte. Jaja, jag lyckades komma in på den till slut iallafall. Ska snart börja städa lite. Det behövs. Ska ju ha sovgäster här hela helgen då familjen är uppe i Mora på innebandycup. Så det ska bli mys. Nu ropar mamma på mig så jag ska väll ta och släpa mig upp för trappan med mitt cp-knä. Har förresten fått en telefontid med min läkare imorgon och då antar jag att vi ska komma fram till hur vi ska gå vidare med det här. För så här orkar jag verkligen inte gå längre. Så jävla less på det. Usch. Nej, gå upp var det ja. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0