because a boy like you is impossible to find - you are impossible to find.

Hej kompisar! Sitter nere i källaren och lyssnar på lite musik. Ska strax ta cykeln och bege mig ner mot innebandyhallen för dubbelträning. Är väll hemma igen vid halv elva. Skönt. Nej, men har ju sovmorgon imorgon så det är lugnt.

Började dagen med ett besök hos tandläkaren och det gick väll bra, precis som vanligt. Efter det hade jag lektioner fram till kvart över tre då våran lärare släppte oss tidigare. Skulle ha slutat tio i fyra egentligen så det var verkligen jätte skönt. Hade inte orkat sitta kvar en minut längre. Somnade på bussen hem... flyt. Vaknade iallafall i rätt tid så jag hann av vid min station och nu sitter jag här.

Ska ta och leta reda på ett par shorts nu så vi hörs väll. Hej!

When you walk away I count the steps that you take /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0