Nr 01 - Presentation av dig själv

Jag heter Sandra Larsson, är 18 år och bor precis utanför Uppsala. Jag går 3:e året på Fyrisskolan där jag läser samhällsvetenskap med inriktning juridik- och kriminalteknik. Vill dock bli sjuksköterska när jag "blir stor". Älskar nämligen att möta nya människor! Sommarjobbade på Akademiska Sjukhuset och jag fastnade direkt.

Som person är jag ganska naiv, jag tror alltid det bästa om människor och när de sen visar motsatsen så vågar jag inte tro på det. Jag är även lite utav en tidspessimist. Måste alltid vara ute i god tid till saker. Ett exempel är när jag ska gå till bussen om morgnarna. Bussen går för det mesta 07.52 och även fast jag bor bara 5-7 minuter från busshållplatsen så är jag klar att gå hem ifrån vid 07.30.

Jag spelar innebandy i Storvreta IBK. Tränar 3-4 gånger i veckan + matcher under helgen. Började spela när jag var 5 eller 6 år gammal men hann bara träna en gång innan jag slutade. Tränarna var de värsta personerna jag hade mött under mitt 6-åriga liv! Har nu spelat sen jag var 12 - 13 år så jag var ganska gammal när jag började för andra gången. Har iallafall hållit fast vid det sen dess och nu älskar jag det, både att spela och att titta. Skulle inte kunna leva utan det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0