honey and the moon

Hallå! Kom hem från akuten vid 01.30 i natt. Känner mig ungefär som Madicken just nu... har nämligen dragit på mig en hjärnskakning. Inte det roligaste. Det var på träningen igår som jag halkade på ett klubblad och föll i marken med huvudet först. Den högra tinningen och det högra ögat/benet vid ögonbrynet är de som tog smällen hårdast. Ser väll ut som en boxare ungefär.

Imorgon skulle jag ha spelat match, den första matchen på cirkus 1 & 1/2 månad men det blir ju inte av nu. Ingen träning på en vecka heller. Love my life! Not. Ska deppa med mamma ikväll, bara hon och jag hemma nämligen. Hon ska köpa hem kebab till oss och vi ska titta på Idol. Känns skönt. Nu ska jag ta mig upp och smörja in tatueringen, ta en alvedon och bädda ner mig i soffan. Hej!

"Du ska bara ligga i sängen och kräkas!..." /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0