I feel your heart beat in my mind

Godmorgon. Söndag igen då... den här helgen har gått otroligt segt. Kan vara för att jag bara har legat inne och sovit, men ändå. Jag är iallafall på bättringsvägen tror jag. Har fortfarande ont i huvudet och är allmänt trött hela tiden, ögat blir blåare och blåare men illamåendet har jag inte känt av sen igår förmiddags. Så det är skönt.

Idag ska jag bara vara hemma igen. Sova, vila, sova och sova. För imorgon ska jag till skolan. Det har jag bestämt mig för. Får panik av att bara vara hemma. Så himla tråkigt.

Just det, ett plus till hjärnskakningen är att jag inte får anstränga mig på två veckor = INGEN TRÄNING! Dööööör. Jag fullkomligt älskar mitt liv för tillfället. Nej, usch. Hoppas att de två veckorna går så snabbt att jag inte hinner tröttna på att vara stilla. 

När du fanns vid min sida /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0