it's okey not to be okey

Goddag! Hade utvecklingssamtal i morse på skolan och det gick väll bra. Precis som vanligt så fanns det inte så mycket att säga. Lite beröm, lite pinsam tystnad, lite obekväma frågor och lite skratt.

Sitter just nu och skriver på min analysuppgift om Oscar Schindler. Rätt intressant faktiskt men börjar bli lite seg i fingrarna nu. Men uppgiften ska vara inlämnad imorgon så det är bara att fortsätta. Efter den är klar så tänkte jag kolla någon film och äta lite B&J-glass med bästa syster som är sjuk. Sen vankas det träning vid 6-snåret. Ska väll försöka hinna sova lite innan träningen också eftersom jag endast sov 6 timmar i natt. Ovanligt för att vara mig... hemskt. Nej men annars då? Charmig bild. Ska fortsätta här nurå. Wish me luck.

Who's laughing now? /S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0