Nr 02 - Din familj

Vad ska jag säga om min familj mer än att den är bäst? Jo att det är allt man kan önska sig.

Min pappa är en ung 44-åring. Min pappa är världens bästa pappa. Han ställer jämt upp för mig och min syster i vilken fråga som helst. Han skjutsar, han hjälper till med skolan, han skämmer bort både mig och min syster, han ger råd, han skämtar och han finns där.

Min mamma är 41 år och hon är världens bästa mamma. Verkligen. Hon har alltid funnits där för mig och det vet jag att hon alltid kommer att göra. Oavsett vad. Min mamma är en ganska typisk mamma. Hon bakar, hon hjälper oss med skolan, hon skrattar ofta och hon är snäll. Världens snällaste människa!

Min syster är två år yngre än mig, alltså är hon nyss fyllda 16. Varje dag så är det hon som sprider glädje och värme hemma hos oss. Rebecka är alltid (eller ja, för det mesta) på bra humör och det smittar av sig no matter what. Systrar har den där speciella relationen och det har verkligen jag med min syster. Vi känner varandra utan- och innantill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0