same old me again today

Hallå! Fick svar på min MRT-röntgen av knät idag. Ingen skada på minisken, kors- eller ledbanden och det fanns ingen "lös" del i knät. Så det är ju bra. Men jag har ju fortfarande jävulskt ont för det mesta. Så ska till ortopeden igen och så ska min läkare känna igenom knät en gång till och sen får vi se vad som händer. Ska även boka tid hos en sjukgymnast.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Är träningsfri så ska plugga lite inför provet i rättskunskap imorgon. Det handlar om avtal, vad som händer om man inte betalar sina skulder osv. Rätt intressant faktiskt.

Ska väll dra mig upp till mitt stökiga rum, som för övrigt lär städas ikväll, och skolböckerna. Vi hörs!


You put on quite a show, really got me going /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0