take only what you need from me

Hejsan! Sitter nere i källaren och lyssnar på lite musik. Rätt skönt faktiskt. Har varit ute med mamma och krattat löv och sen har jag skrivit mitt engelska C tal. Det är nog det enda jag har gjort idag... det enda jag kan komma på iallafall. Tragiskt att jag inte kan komma ihåg vad jag gör om dagarna. Ännu värre kommer det väll bli nu när skolan sätter igång igen.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Det lutar åt att träffa en viss person, men vi får se vad som händer. Ska kanske åka iväg till kyrkogården och tända ljus på min gammelmormor och gammelmorfars grav. Sen skulle vi kanske äta på någon restaurang någonstans. Men vi får se hur eller vart kvällen slutar som sagt. Ska upp och duscha nu iallafall. Så himla kallt överallt. Får panik. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0