All that I had was all I'm gon' get

Hej kompisar! Kom till skolan och insåg att våran psykologilärare är sjuk så försa lektionen på dagen är inställd. Så sitter och väntar på att få skriva ett prov. Eller få och få, väntar på att skriva ett prov helt enkelt. I religion om kristendomen. Ska väll inte vara helt omöjligt. Peppar peppar!

Efter det är det lunch och sen är det tre lektioner kvar... samhällskunskap C, etik & livsfrågor och rättskunskap. Åh ser inte fram emot min eftermiddag. Sen måste jag skynda mig hem och dra på mig träningskläderna och sen sticka iväg till Vattholma där det vankas innebandyträning. Är nog inte med utan står förmodligen bara och skjuter lite. Knäet är sämre igen och jag vågar inte chansa.

Nu måste jag läsa igenom lite innan provet ska skrivas. Lätt när byggarbetarna hamrar och slår på allt dom kommer åt. Jaja. Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0