and you can't hold me back

Godmorgon! Vaknade vid halv tio och åt frukost direkt. Sen var jag faktiskt så duktig att jag städade hela köket! Hade ändå inget annat att göra. Jaja, idag händer ingenting alls. Skönt faktiskt. Ska packa upp resväskan (nej, den är inte uppackade ännu, fast det har gått nästan en vecka sen jag kom hem) och lite sånt. Ta det lugnt helt enkelt.

Ikväll funtas det på utgång men jag vet inte jag. Har ingen lust direkt. Förkylningen sätter stopp för det mesta om man säger så. Men imorgon är det iallafall matchdags. Min första match för säsongen eftersom jag varit borta tills nu. Får se hur det går då. Nej men nu ska jag upp och prata lite med syster. Vi hörs senare. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0