don't go breaking my heart

Hej kompisar! Sitter just nu i skolan och håller på och gör det sista arbetet på Samhäll C-arbetet. Riktigt drygt. Har suttit här sen ett, men det ska väll vara klart snart antar jag. Eller ja, hoppas jag. Efter det ska jag ta bussen hem, om inte pappa hämtar mig, och sen ska jag plugga innan jag drar iväg på fysträning. Har fått någon konstig infektion i ögat så att jag har fått ha mina glasögon idag. Ja, ni läste rätt. Glasögon. Jag har haft det sen jag var typ 11 år men har använt linser i stort sett hela tiden sedan dess. Men idag fick glasögonen åka på då jag inte fick i linserna. Jaja, så kan det vara. Ska fortsätta här nu. Vi hörs. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0