everyday for the rest of my life

Hej! Sitter i biblioteket och arbetar med projektarbetet. Har lite mycket att göra nu efter Irlandsresan då vi måste sammanställa enkäter och fixa med videokameran och USB:t och såna saker. Men det går sakta men säkert framåt. Efter det här är det först mentorstid, sen filosofi och sen är det helg. Sköna, underbara helg! Ska direkt hem och sätta mig framför datorn för att kolla in Storvretas herrar som lirar semifinal i Champions Cup som går i Tjeckien. Klockan 16.00 börjar den. Sen ska jag titta på fotbollsmatchen mellan Sverige och Finland. Är hemma själv så det blir väll bara till att ligga i soffan under täcket. Känner att jag måste ta igen mig lite efter resan. Är fortfarande inte helt 100%. Går runt med en flaska med C-vitamin hela dagarna för att få bort den här långvariga förkylningen. Jaja, nu ska jag jobba på lite här. Vi hörs! Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0