för livet är inte detsamma utan dig.

Godmorgon! Sitter i skolan och har engelska C. Kul? Inte ens i närheten. Håller på med debattgrejer och det är inte riktigt min grej om man säger så. Hungrig är jag också, och då är inte min konsentrationsförmåga på topp kan jag säga. Efter den här lektionen ska vi till en lärare som vi hade i naturkunskap förut, låna hans elever och få dem att fylla i enkäter till vårat projektarbete. Ska alltså stå och prata inför en helt främmande klass, ett år yngre. Men det går säkert bra. Det måste gå bra.

Slutar med filosofi i eftermiddag och sen försöker jag hinna med bussen som går 14.45. Sen ska jag bara hem och kanske sova en stund. Ska spendera kvällen framför Idol, god mat och kanske ett glas vin med mamma. Låter som en ganska mysig fredagskväll, right?

Nu ska jag återgå till debatterna här. Vi hörs säkert senare, eller imorgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0