I want you seven days of the week

Tjena! Sitter i skolan och har precis haft prov i filosofi. Gick väll... sådär. Vågar inte riktigt säga hur det gick för då går det precis tvärtom som jag tror så det låter vi vara osagt. Kollar just nu på lite youtube-klipp och ska alldeles strax börja skriva på mitt Engelska C-tal. Efter det möter jag upp Cicci i stan och så måste jag till banken, och sen käkar vi någonting innan vi drar vidare till filmstaden för att kolla in Jag saknar dig. Lite gammal film men båda ville se den så det är den det blir. Både hoppas och tror på en riktig gråtfest. Så det är så det ligger till idag. Skönt med helg nu! Ska bara ta det lugnt och sova mycket. Vi hörs då hörni. Hej!


Jag saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0