våren var som vackrast när du kom till mig

Hej hörni! Sitter här med en kopp glögg. BLOSSAS nyaste med kaffesmak. Hur mysigt är inte det? Känns nästan som jul... kan bero på glöggen, men det kan också bero på den julmusik som mamma spelar på sin iPhone som för nuläget sitter i högtalarna. Det kanske är att gå lite för långt? Men vad gör det, här hos familjen Larsson går vi alltid för långt. Vad det än gäller.

Fyllde nyss i rekryteringsmyndighetens beredskapsunderlag. Var tvungen eftersom jag hade fått en påminnelse. 1 vecka till och jag hade fått böter. Känns konstigt att vara 18 nu alltså. Jaja. På tal om 18 - tatueringen är "ditnålad" och jag är nöjd. Mer än nöjd! Fixar in en bild här när som. Någonting under helgen siktar jag på. Har varken tid eller lust nu. Ska ha myskväll med H E L A familjen för en gångs skull. Vi ska kika på Idol, äta plankstek och andra onyttigheter. Men det har man ju rätt till ibland.

Nu börjar det lukta mat så jag ska väll bege mig uppåt och se om jag kan hjälpa till med något. Eller lägga mig i soffan. Tror jag gillar det andra alternativet bättre. Hela morgondagen ska spenderas i Vattholmas sporthall. Becka spelar JSM där och det innebär 3 matcher med start kl 10.00 då pappa ska sitta i sekretariatet under den första matchen mellan Rönnby och... något annat lag. Jaja. Nog om det. Upp var det ja! Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0