you're irreplaceable

Hallå! Kom nyss hem från sjukhuset, var där och magnetröntgade mitt knä. Fick ha sjukhusskjorta, hårskydd och stora hörlurar (ja, jag kände mig supersnygg!) och så fick jag åka in i en tunnel-liknande grej. Tog ungefär 45 minuter och så ska doktorn höra av sig om ett par dagar.

Idag måste jag skriva mitt tal som jag ska hålla i Engelska C imorgon. Ska skriva om världens absolut bästa mamma, alltså min. Sen ska jag bara ta det lugnt hela kvällen eftersom jag har åkt på världens förkylning. Har säkert slagit rekord i antalet nysningar på en dag. Helt sinnes. Jaja, ska följa live-kommentarerna från Storvreta - Dalen nu. Match i Fyrishov men jag kunde inte åka dit. Så kan det vara. Men vi hörs. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0