danza kuduro

Tjabba! Sitter i ett grupprum i biblioteket och arbetar med projektarbetet. Vi är faktiskt nästan klara inför onsdagens resa till Nordirland. Ska bli så kul! Snart börjar filosofin och då ska alla 100000 instuderingsfrågorna in. Så många kanske det inte är men nästan. Är faktiskt stolt över mig själv som har gjort alla.

Imorgon firas jag hemma av släkt och vänner och sen ska jag ut på kvällen. Det är ju på söndag jag egentligen fyller 18 men den dagen tänker jag bara ta det lugnt. Kanske åka iväg och kolla på Beckas seriepremiär. Vi får se.

Sitter och tittar på Alex som gör "dips" på bordet och väggen... och nu rushar hon över golvet och lyssnar på danza kuduro. Normal tjej? Jaja, ska väll stänga ner här och försöka få henne att sitta ner så att vi kan avsluta här. Vi hörs då. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0