Jag gjorde det jag gjorde men berätta bara det jag borde gjort och gjorde ogjort i min egen värld.

Hej! Har nyss kommit hem från Allianshallen. Har i stort sett spenderat hela min dag där, med start tio över nio imorse. Den första matchen resulterade i en vinst med 2-1. Det enda avbrottet från innebandyn kom vid lunchtid då vi drog oss mot mormor och morfar. Fick reda på att morfars syster dog i natt. 59 år gammal... Vila i frid. Där bjöds det på lunch och sen åkte vi vidare till min kusin och hennes sambo. Där drack vi kaffe och sen styrde vi mot Allianshallen igen. Matchen slutade 7-1 (har jag för mig). En match har dom kvar att spela och jag antar att jag hänger med in igen, har ju ändå inget bättre för mig liksom. Matchen börjar runt nio så det är vad jag kommer syssla med ikväll. Då vet ni. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0