tell me how you gonna be without me

Nej men hejsan kompisar! Har inte varit här på ett tag men har haft så mycket att göra. Har hunnit fylla 18, varit ute och ja... bara tagit det lugnt och så. Just nu sitter jag ute i korridoren och jobbar med Samhäll C. Ett grupparbete... inte alls kul. Och anledningen till att jag sitter här ute helt lonely är för att min mage kurrar så mycket. Helt skämmigt ju! Efter den här lektionen är det iallafall lunch och som jag längtar! Haha.

Imorgon bär det av till Irland i sex dagar. Har inte ens börjat packa än. Får se hur jag ska hinna med allt med träning och packning och grejer. Jaja, kul ska det bli iallafall. Men måste fortsätta här nu. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0