You shoot me down but I get up

Ni är alltså kvar, trots att jag inte har uppdaterat sen när? Juni? Ni är bäst! Tänker dock inte ge er världens berättelse om vad som har hänt sen sist. Jag har jobbat och träffat vänner, inte gjort så mycket annat. I fredags fick jag min lön, och den spenderade jag rätt mycket av idag. Handlade kläder och en ny laptop. Behövs nu när jag börjar plugga igen. Kom in på Högskolan i Gävle där jag läser sjuksköterskeprogrammet under tre år. Hoppas dock fortfarande på att komma in som reserv i Uppsala (vars kurser inte har börjat än). Vi får se vad som händer.

I och med att jag köpte en ny laptop idag, köpte jag även med internetsticka osv. Så nu kommer det kanske vara mer liv här på bloggen. Den som lever får se. Nu ska jag fixa lite med datorn. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0